B-Online – online sustav za izvještavanja

B-Online je besplatan online sustav za izvještavanje korisnika, gdje svi naši korisnici mogu pronaći detaljne informacije o transakcijama i uplatama za zadnje 4 godine:

  • POS i VPOS transakcije na istom sučelju
  • Izvoz/eksport podataka za analizuli
  • Pay-By-Link funkcionalnost
  • Funkcionalnost ponavljajućih plaćanja

Prijava

Nakon uspješnog procesa ugovaranja dostavljamo Vam korisničko ime i lozinku sa email adrese no-reply@borgun.com" no-reply@borgun.com na email adresu koju ste naveli za kontakt.

(Postoji mogućnost da ovaj email sa korisničkim podacima završi u pretinac Ostalo/Neželjena pošta(spam), što ovisi o Vašim email postavkama.)

Promjena lozinke

Nakon prve prijave, potrebno je promijeniti lozinku. Svakih 90 dana sustav će zatražiti promjenu lozinke. Imajte na umu da nova lozinka mora biti različita od prethodnih 5.

Naknado, nakon tri pogrešna unosa korisničkog imena ili lozinke, sustav će Vam onemogućiti pristup na 30 minuta. Nakon toga, možete pokušati ponovno.

Što je ispravna lozinka? Lozinka mora sadržavati minimalno 8 znakova (bar jedno veliko slovo i minimalno jedan broj)

Zaboravljena lozinka

U slučaju da ste zaboravili svoju lozinku, možete zatražiti novu. Pod Prijava postoji polje Zaboravljena lozinka gdje možete unesti svoje korisničko ime i sustav će Vam poslati novu lozinku na prijavljenu kontakt email adresu.

Pristup portalu možete omogućiti i Vašem računovođi, samo nam pošaljite zahtjev.

Transakcije Kartica

Pregled

Nakon prijave moći ćete pregledavati sve promete, kartične transakcije i naknade.

Odaberite naziv poslovnog subjekta pod ID korisnika i potvrdite na polju Učitaj. Podaci će biti prikazani.

Namirenja

POS i VPOS

Možete pregledavati namirenja s različitim mogućnostima filtriranja, npr. mjesečna, po datumu, po ID korisnika ili po periodima namirenja.

Ovakav pregled je prilagodljiv i sve podatke je moguće izvesti/eksportirati u Excel ili PDF, ili direktno ispisati iz aplikacije.

Namirenje pokazuje uplaćeni iznos. Primjer namirenja: xyz

Period/ciklus namirenja: U 4. članku Ugovora o prihvatu kartica možete vidjeti period namirenja, koji može biti različit za svakog korisnika.

Promet

Ovdje možete pretraživati dnevne promete.

Transakcije (POS)

Ovdje se nalaze liste transakcije. Možete pretraživati pomoću više filtera: po prometu, po namirenju i po datumu.

Dospijeće namirenja

Ovdje Vam je dostupna lista obrađenih i nenamirenih transakcija, odnosno buduća namirenja.

Tečajna lista

U slučaju da prihvaćate različite valute uz konverziju, ovdje možete vidjeti tečaj Mastercarda. Iznos transakcije će se konvertirati po ovom tečaju.

Preuzimanja

Možete preuzeti podatke namirenja po odabranom razdoblju u CSV datoteci.

Securepay

Transakcije (online plaćanje)

U slučaju web trgovina, ovdje možete provjeriti status transakcija i kontrolirati plaćanja, te provjeriti razloge neuspješnih/odbijenih transakcija.

Pay-By-Link

Kreiraj

Pay-By-Link funkcija je vrlo korisnički prilagođen modul plaćanja, gdje klijent može platiti klikom na poseban link koji ga vodi direktno na stranicu za plaćanje. Iznos i naručeni proizvod/usluga će se automatski prikazati na stranici. Nakon plaćanja, klijent će dobiti potvrdni email u uspješnosti transakcije.

U B-Onlineu imati ćete mogućnost kreirati link, nakon što unesete iznos za plaćanja i proizvod/uslugu. Taj link možete dodati na račun ili ga poslati u emailu. Za aktivaciju ove usluge, obratite se svom prodajnom predstavniku.

Sporovi

Opozivi plaćanja i Zahtjevi za dokumentacijom

Ako postavite ponavljajuće plaćanje, u slučaju neuspješne transakcije, imati ćete mogućnost reaktivacije plaćanja.

Preporučamo da tjedno pregledate ove stanice. U slučaju Opoziva plaćanja ili Zahtjeva za dokumentacijom neke transakcije, molimo Vas da pošaljete svu dokumentaciju vezanu uz transakciju na email podrska@b-payment.hr (unutar 7 dana od obavijesti vezane za tu transakciju), kako bi sa tom dokumentacijom mogli dokazati opravdanost transakcije. Ukoliko imate dodatne informacije vezane uz dokumentaciju, molimo Vas da kontaktirate podršku na (podrska@b-payment.hr ili na +385 42 562 728).

Nakon toga, korisnička podrška i Borgun preuzimaju proces i dalje zastupaju ugovorenog partnera.

Chargeback

Što je Opoziv plaćanja?

Rješenja kartičnih plaćanja su sve sigurnija svakim danom, pa se smanjuje i količina zlouporaba. Kao vlasniku kartice rizik je vrlo mali, ako se odgovarajuće mjere sigurnosti provode.

Ali što je sa korisnicima? Koji je rizik prihvata kartica za naše korisnike?

U nekim slučajevima vlasnik kartice šalje prigovor svojoj banci. Na temelju prigovora, naša partnerska banka (Borgun) mora pokrenuti proces obrade Opoziva plaćanja. Dva najčešća razloga prigovora su:

  1. „Nisam primio proizvod ili uslugu“
  2. „Netko je zlouporabio moju karticu.“

Borgun preuzima proces i zastupa prava naših ugovornih partnera.